Fiber installation for antenne og bredbånd

Nyt materiale fra Waoo efter at foreningen har indgået en ny aftale fra januar 2025.
(Fibia er overtaget af Waoo)

Bestyrelsen anbefaler at man ser på seneste opkrævning og vurderer om der er behov for at kontakte Waoo for evt. ændring af hastighed (pris).

Er du allerede kunde hos Waoo, og vil du gerne ændre dit abonnement til en af de nye hastigheder, så kontakt os på waoo.dk/kundeservice eller på 7024 2440 Mandag-fredag: kl. 9.00-15.00

Tidligere information om fibernettet i Ringparken:

Der er installeret et fibernetværk med signal fra Waoo (Fibia) og der er monteret en boks med tilhørende nyt antennestik for tv og radio i hver lejlighed, anlægget er sat i drift 15/12-2015.

Fiberboksen giver nedenstående muligheder i den enkelte lejlighed:

  • Individuel TV pakke + radiokanaler til hver bolig
    • Grundpakke
    • Mellempakke
    • Fuldpakke
  • TV-boks med mange muligheder
    • + ekstra individuelle TV kanaler via TV-boks
  • Lynhurtigt fiberbredbånd
    • trådløst
    • en port for tilslutning af pc eller LAN switch for flere pc
    • tre porte for tilslutning af TV-bokse (disse kræver LAN)
  • Telefoni med op til 2 numre

Via administrator opkræves et grundbeløb pr. lejlighed som. Beløbet reguleres ved årskifte og meddelse udsendes til ejere.

Der er individuelle aftaler mellem Waoo (Fibia) og den enkelte ejer (lejlighed). Waoo (Fibia) udsender faktura direkte til ejer for den del af beløbet, der overstiger grundbeløbet. TV pakke kan helt fravælges, således at grundbeløbet dækker en del af f.eks. fiberbredbånd.

Læs mere på dette link under Foreninger:

Teknisk support og kundeservice for beboere i E/F Ringparken: 70 29 24 44
Åbningstider for Teknisk Support:
Hverdage kl. 08.00 – 21.00, Weekend/helligdage kl. 10.00 – 16.00
Åbningstider for Kundeservice:
Mandag: kl. 08.00 – 17.00, Tirsdag – fredag: kl. 09.00 – 16.00, Weekend/helligdage: Lukket
https://www.waoo.dk/privat/kundeservice/velkommen-til-kundeservice/

Drifts information: